Tuesday, August 23, 2011

kanak - kanak 5



mase sibuk duk borak pasal raya ngan teacher semua..budak-budak tengah wat keje..tiba-tiba si Amir Irfan..cam bese takder orang len la duk ngaco saye..


"teacher fana! saya kan..saya leh bace fikiran Arissa!"

"menda? bace aper?"

"takder ape lahh"

saya pun malas la nak layan..then turn saye masuk kelas dier..saye pun panggil la dier nak tanye balik la kan aper yang die cakap tadi.


"eyh.awak cakap aper tadi? baca fikiran Arissa?"

"haah.saya boleh tau ape Arissa fikir."

"OOoOo..ape Arissa tengah fikir skang?"

"sekarang tak taw la..dier kena langgar saye dulu baru saya taw"

"lerr..ok2..khairil meh sinie..langgar sket Amir nie"

si Khairil nie langgar la sket.

"hah.aper Khairil fikir?"

"dier fikir kepala dier botak."

"betol ker Khairil"

si Khairil nie mengangguk tesenggih2..padahal memang si Khairil tue botak.

"ok2..teacher lak nak langgar awak..hahh! aper teacher fikir?"

"teacher tak boleh sbb teacher besar dari saye."

"ok2.teacher duduk pastue teacher langgar awk.kecik dari awak kan..haahh! ape teacher fikir?"

"tak boleh teacher pendek dari saya.gemok duduk atas kerusi"

ok! fine..gemok.sentap! T_T

"go sit down amir!"

i dah kurus taw skang! 
*dalam hati jer*


till then <3

No comments: