Saturday, May 14, 2011

weekend bosan,boleh?



salam.


sambil2 update nie ngah tengok cite papadom..yang dah kali ke berape pun tak taw lah..weekend saya bosan sebab malas nak kuar..maybe kuantan takder yang besh dah skang..sebab saya duk kat kuantan nie dari kecik kan..so..leh taw and tengok sendiri pembangunan kat kuantan nie..maybe pasnie..nak pergi jalan 2 weeks skali..sekurangnya leh terkejut law tibe2 ader shopping complex baru kan..haha~


there is one student lam kelas saya,..name amir irfan..lately, dia sangat2 lah m'annoyingkan saya..sebab dalam sehari tue almost 50times sebut name dier jer..terbukti la dier nakal kan..


"amir irfan! where do you want to go?"

"tandaslaaaaa"

"why you not telling me?"

"dah tak tahan nieee"

"go go! next time tahan ke tak tahan kena bgtaw teacher!"

"yelaaaaaa"


seriusly..dier law jawab aper yang saya cakap mesti nak ader laaaaaaaaaaaaaa tue..pastu law marah dier tergaru sane snie..


"amir irfan! nape cakap kentot berak berak taik nie?"

"saye cite jerlaaaa ngn adam firdaus"

"tak boleh cakap cite camtue..dah tak ensem muke law cakap menda tak elok camtue"

"saya memang tak ensem"

"hoho.ngakuuu"

"yerlaaaa"




see...ader jer kan jawapan dier..later saye update gambar dier..tapi dier la jugak saye paling suka usik..sebab dier suke layan saya..hikhik~




kids are speacial.seriusly, saya sangat suka budak-budak! 


till then <3

No comments: