Sunday, April 17, 2011

hectic week (*_*)''

salam.


what a hectic week! seriously mentally and physically..this week saya hadap 2 papers which is 2 days in a row..gile kejam jadual tue..tak mental lak saya duk menghafal jer..lets recap ape yang saya alami dis week.


monday - get ready with paper on tuesday.


tuesday - exam.alhamdullilah..ada certain yang saya duk menghafal bagai nak rak tue kuar jugak lam soklan.syukran! get ready for paper on wednesday lak! (-_-)''


wednesday - exam.last paper..alhamdullilah jgak! ader la jugak terkuar sket..and merapu tok soh nak cakap lak.naseb baik subjektif! law objektif terkedu la saya kat situ.


thursday - dah start tanda-tanda nak demam.flu and dizzy jer..maybe sebab cuaca yang tak tentu hala nie..


friday -  ader rehearsal kindergarten at kuantan parade for fiesta anjuran shahputra..sgt sgt penat b'coz jaga budak-budak kan..pergi kuantan parade lak tue..abis sume nak excited! 




masa rehearsal :)
saturday - pagi tue cam bese ader tuition Smart Reader..then berkejar-kejar lak pergi rumah bos tuk make up kan budak budak nie tuk perform..saya nie diri sndri tak pandai pun nak make up tapi tetibe leh pandai make up budak budak..hahah..dierg perform chicken dance and zapin..teacher nyer sume duk berdebar-debar..tapi budak-budak relax jer..







sunday - rest and jumpe other half yang demam since semalam..kate nak makan kek..so gf dier yang baek hari nie..*daa~ pergi la cari kek for otherhalf..kesian pulak tgk dier...saya nie semalam jer badan panas n flu..dah telan panadol ok jek..hari nie just dizzy..sebab cuaca panas sgt kot..


thats all..hamik seminggu terus saya update!  hehe!


till then <3

No comments: